blog blog .

blog

رنگ و لايت در نياوران

رنگ و لايت سال هاي متوالي يكي از روش هاي زيباسازي بسيار پرطرفدار و محبوب براي دختران و خانم ها در همه سنين بوده است . در اين روش علاوه بر زيبايي سفيدي هاي مو پوشانده مي شود و فرد جوان تر و شاداب تر به نظر مي رسد.
ولي رنگ كردن مو با رنگ هاي بي كيفيت و يا آرايشگر كم تجربه مي تواند صدمات زيادي براي شما به همراه داشته باشد. صدماتي كه گاهي شما را وادار مي كنند موهاي خود را بسيار كوتاه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۲:۰۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

عمده ترين دلايل اختلاف و مشاجرات همسران چه است؟

اختلافات زناشويي معمولا جز جدايي ناپذير زندگي ها محسوب مي شود و در هر فرهنگ و سن و سليقه نيز كاملا مشهود است عمده ترين دلايل اختلاف و مشاجرات همسران چه است و چگونه حل مي گردد در ادامه مطلب از پرشين وي قصد داريم به بررسي علل اختلاف همسران بپردازيم

علل اختلاف همسران
اختلاف نظر و سليقه امري طبيعي است و اين كاملا منطقي به نظر مي رسد كه انسانها به واسطه بسياري از عوامل فرهنگي، تربيتي، خانوادگي، ژنتيكي و…. با هم متفاوت باشند و در مسير ارتباطاتشان با ديگران نيز به مشكل برخورد كنند و احيانا بحث و جدل و يا مشاجره داشته باشند.

اما نكته بسيار جالب توجه اين است كه چرا برخي از افراد با همسري كه خود انتخاب كرده اند و دوستش داشته اند بيشترين مشاجرات و اختلافات را داشته و از همه مهتر آن كه كوتاه نمي آيند و وضعيت را وخيمتر مي كنند. به راستي چرا؟عمده دلايل دعواهاي زن و شوهر ها عبارتند از: دعوا بر سر خانواده‌ها، دوستان و آشنايان چرا خواهرت چنين گفت و مادرت چنين كرد، چرا فلان كس در زندگي ما دخالت مي كند، چرا و چرا….

ارتباط با اطرافيان شايد يكي از مهمترين دليل مشاجره زوجين باشد؛ اما نكته بسيار جالب در اين مشاجرات، اين است كه بسياري از زن و شوهرها گمان مي كنند فردي كه دعوا بر سر آن شكل گرفته، مسبب و گناهكار اصلي است كه منجر به دعواي آنها شده است. اين در حالي است كه روان شناسان معتقدند اين تصور بسياري از زوجين، صرفا يك گمان اشتباهي است كه باعث مي شود فرد با چسبيدن به واقعيات دلخواه ذهن خود و با انداختن تقصير اشتباهات به گردن شخص ثالثي، از واقعيات فرار كرده و يا آن كه آنان را انكار كند. اين افراد ممكن است مدام بگويند: خودش آدم خوبي است و مي داند چگونه رفتار كند اما مادرش، خواهرش، دوستش، برادرش و… زير پايش مي نشينند و نمي گذارند…

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۰:۱۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)